Fy jävlar vad jag är dålig på att blogga.

Ursäkta att jag inte uppdaterat i bloggen!
kul blogg fast nae.. men hej påer, just nu så håller jag på att plugga inför no provet vi ska ha imorn, fattar ingening ärligt talat nått som inte går in skit alltså, men de är ett måste, aja idag hare vart himmla fint väder, älskar när solstrålarna barra bränner på kroppen ohhyes haha :D


bild från söndas!

Kan berätta lite om gårdagen med.
Sluta vid halv 2 då gick ja hem och tog fram solstolar och dyner och fixa en kall saft, sen bytte om, sedan kom
eve och efter tim och då log vi där och schteekte i 4 timmar fast vi passa lite boll med hehe. Sen drog dom hem och åt och duscha och jag med, efter de så gick jag till eve och klippte hennes lugg som hon hade gjort själv först men blev helt knasigt enligt henne, sen vidare hem till mig och då kom tim och sebbe och då såg vi hockey sverige-kanada och vid halv 11 så drog de hem :)

Ja de va ialf de hära två dagarna, får bli lite bättre med uppdateringen kanske!







Hoffmaestro - highway man


Kommentarer
Postat av: tina

kan inte du ha frågestund på din blogg? :D

2011-05-11 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0