Gårdagen

Ska berätta lite om gårdagen då!
Skola först och sluta vid tio över 3 gick hem och såg på tv lite och städa lite i rummet.
Vid 8 tror jag de va så mötte jag bella sen gick vi runt lite sätte oss och kolla på något lag som körde match och prata och lite så, sen så gick vi till eve och då gick vi ner till stan och va där, efter ett tag kom nicke och hans kompisar, skratta en aning gjorde vi ahah, sen gick vi till mc och åt,  ehmm sen tog ja, belle, eve och nicke bussen till ektorp gick runt lite där och sen hämta en boll och gick till fotbolls planen i mörkret och passa lite och så. Vid kvart över 12 nått sånt så gick eve och jag med belle hem så hon inte behövde gå själv i mörkret, efter de så gick jag och eve och hälsa på tim lite, sen så kom vi hem nån gång vid kvart över 12 och då gjorde jag ej så mycket tvätta va mig och bytte om och borsta tänderna och va redo för tv:n och sängen och bara mysa ihjäl, ja men de va fredagen den 13:de de :)

IDAG
Vakna vid kavrt över 11 och nu sitter jag här ska strax äta frukost, sen blire och duscha och göra i ordning sig
lite och sen får vi se vad som ploppar upp under dagen, men ni får ha en jätte bra dag puss :*






några små bilder från i går :)


Kommentarer
Postat av: timm

JÄVLAR VAD BRUN!:D

2011-05-14 @ 14:44:01
Postat av: amanda eckerbrandh

De är så de ska va timpan! :D

2011-05-14 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0