lödagen

Hej igen på er, vid 8 så cykla jag till eve och där va tim med, sen så åkte vi hem till tim och va där, vid 9 typ så gick vi ut och mötte bella och då skulle hon möta eric med vid de va nånstans där hans bror jobba kommer inte ihåg va de hette men skit samma haha ja men så fråga hon om jag ville följa med så då gjorde jag de, och eve oh tim gick till han igen sen så gick vi tre hem till bella sen och snacka en massor och garva åt hennes katt som löpte, kåt som fan varen haha, sen så satte vi oss och kolla på melodifestivalen och dampa för sverige låg först 1:a sen 3:a kunde ju va kul om sverige kom etta nån gång de va ju typ på 1900-talet sist sverige vann haha. vid 12 sen kom eve och då så skjussa jag hem henne och nu sitter jag här och skriver ska lägga mig och se nån film strax, så ni få sova så gott puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0