we can do it we can do it all night

Hejhej alla läsare, idag börja jag vid nio gick till skolan men eveline,
när vi kom så fick vi reda på en massa om reklam film som vi
ska göra, haha hoppas den blir lyckad, blir den lite halft bra och rolig med bloopers
så ska jag försöka fixa över den på ett usb minne sen lägga ut på bloggen så kan ni
se hur den blev haha, men bara kanske får se hur de blir med denna sak :) Imorn ska
vi börja filma haha alltid lika kul för man skrattar så nedrans mycket hela tiden så de
blir typ omtagning hela tiden haha, naerå men de blir nog bra ska vi se :) Oj vad mycket jag skrev om de där då ;o äsch eftert skolan gick jag hem och såg på tv, sen åkte och handla med min käre mor hehe. Nu så ska jag bara skriva klart här sen bädda i ordning sängen och byta om och äta något sen där efter se bigbrother, så ni får ha de så bra kyssar till er (K)


 
Från att de är varmt så att man kan sola med bikini, till att de kommer snö/ regn hagel?
Jag menar de är ju ändå maj, lite trligt så där att de bara vände om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0