It’s the most beautiful time of the year, Lights fill the streets spreading so much cheer, I should be playing in the winter snow, But I'mma be under the mistletoe.

image description
Jag och mina söta vän i skolan förut ♥

Hej gosisar, sluta vid kvart över 2 ungefär idag, har profil vecka nu i skolan då alla har olika profiler, ja har media
profilen, ska spela in en kortis film på 5 min jag och Eve ska göra nyheterna där samt humor ska ingå så de ska bli kul och se hur det blir, bloopers äger ju så de är ju jätte kul att kolla på också under filmandet, haha omtagning 43 typ haha. Strax ska jag äta mat och sedan byta om och åka oh träna, krokek tjejerna ska börja träna med oss på måndagar, för nästa säsong ska vi slå i hop våra två lag och bli ett damlag istl, hoppas e blir kul men de sånt som märks oftast bara ett massa gnäll, men men nu ska jag gå upp och äta vi höres puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har du för kamera? och är den bra? :D

2011-11-28 @ 18:15:38
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0