DU E LA GOl

Du e la go hey, så jävla go du säger du e gangster när du hugger ner din bror du e la go haaa, a visst men do' ursäkta mig som frågar men när rymde du från zoo du e la go hey, så jävla go det började som ett skämt men det slutade som ett mord du e la go hey, så jävla go

Nana Kapten Röd!


Hejsanhejsan, ligger och lyssnar på bästa chefen blå, galet bra kille må jag säga!
Idag börja jag vid halv 10 och sluta vid halv 2, följde med min älskling Eveline hem och
gjorde religonen och åt glass, vid 5 gick jag hem och åt och sen vid 6 kom Eve så åkte vi upp till
träningen, träna inte idag är förskyld inte kul alls, därför står jag över torsdags träningen med så
jag kan Va med och spela våran första borta match på söndag, de vore ju kul :)
Nu ska jag äta nått tänkte jag sedan se någon film eller nått, har ju studiedag imorn
så sova ska jag göra tills jag vaknar, de är en sak som är säker.
Men nu ska jag gå upptå mot köket pusselipuss :*

image description
Amanda älskar sin Eveline väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: annalinneah ~

Hej!

Ska vi kommentera varandras bloggar, du kommeterar min, sen kommenterar jag din. Så håller man på så? :) ♥

2011-10-04 @ 19:58:59
URL: http://annalinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0