Första Matchen avklarad.

Hej gott folk, idag har jag spelat våran första serie match i linköping,
och vann med 4-2 inte så dumt så vi tog hem 3 poäng idag wohoo.
Nästa match är hemma på lördag kvart över 5, kom och kolla om ni känner för de hehe.
Kom hem runt 1 duscha och så sen vid halv 4 fick jag, Eve, Tim och Matte skjuts av min far till KFM
och kolla när Eves bror körde match dom vann med 9-8 nice för dom.
När vi kom hem så åt jag sen gick till Eve och vi bara togde lungt och så.
Nu ska jag sussa ny skolvecka väntar har en jävla massa läxor och jag bara älskart..
Vet inte vad jag ska börja med när de gäller plugg i hate it rent ut sagt. Nu ska jag sova vi höres imörn pöss :)



Tim, Eve och jag för länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0