This Is What i Made Of

Hej och förlåt för dålig uppdatering, men har glömt helt och hållet att blogga helt enkelt. Dagen då har vart på praktiken från 9 till 3, vid 3 kom Annas pappa och hämta oss kom hem vid vart över 3 ungefär och satte mig i soffan och bara vila efter att bara gått runt och stått och hela skiten hela dagen, vid tio i 5 kom Eveline till mig och sedan begav vi oss till skolan på öppet hus, jag, Eve och Anna sjöng born this way haha pinsamt.. Nu ligger jag i sängen och ska sova så jag orkar upp imorn bitti för de va verkligen ett problem i morse ville bara stanna kvar i sängen haha jävla seg korv va jag. Men bloggar mer imorn godnatt!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0