Waiting For Tonight


Lovisa och jag på väg till Örebro på cup!

Hej och förlåt för dålig uppdatering, idag gick skolan ganska så segt plus
att religonen på so:n gör det ännu segare och tråkigare och tiden går så jätte mycket saktare då när nått är så förbannat tråkigt, blir galen på skiten så åhh haha, har ingen användning av de i mitt liv, men de är ju ett måste att lära sig tyvärr. Efter skolan så gick jag raka vägen hem och satte mig och skrev klart en RELIGON  uppgift, handla om vad jag tror, typ om jag tror gud finns , vem jag tror skapade världen och massa annats skit, när jag va klar med de åt jag sen cykla till Eveline och då gjorde vi klart en spanska läxa, när vi va klara med den cykla vi till Vildbergen och köpte lite gott och sen när vi kom hem  såg vi på nya Irene Huss, den va inte så bra faktiskit men den funka att kolla på ialf, nu ska jag sova oh dää, sovgott hörrni kyss och smek :*


Kommentarer
Postat av: daniella:)

Jättefin blogg!:D Allt bra?

2011-09-15 @ 17:32:36
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: amanda eckerbrandh

Tack så himmla mycket! :D

Jode är kalas bra själv? :)

2011-09-15 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0