Chefen Blåå


Jag och Eveline på matchen förut :)


Hejsan gott folk, igår då fredagen så va jag
i skolan, sluta tjugo i tre segt på en fredag plus att jag hade en sån jävla huvudvärk hela dagen med..
Vid tre åkte jag, Anna och min mor till Anna så bytte hon om och så sen hämta sin prao lapp,
sen åkte vi ner till stan och så fylde vi i våra prao lappar, vi fick praolplats på ica spiralen haha så får se hur
de är där. Köpte en vinterjacka också så nu är det klart iallfall och sen lite hår prudukter till håret.
Vid 7 hämta Evline och hennes mamma och pappa mig så åkte vi till KFUM och kolla när hennes broder körde
match, dom förlorade med 4-3, när vi kom hem la vi oss och såg på tv och skratta av trött het helt enkelt.
Vid halv 12 gick jag hem och nu ligger jag jätte trött i sängen och tänkte sova djuuupt.
Så de va allt för mig tack och hej godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0