We gotta fight fight fight fight fight for this love, Its worth having its worth fighting for.

Hej oh hå, idag tog vi skolfoto i skolan haha ja de ska bli lite kul och se hur man blev
i år haha förjävlig säkert.. Efter de så drog jag och Eve ner på stan och åt oh kolla runt lite,
sen tog vi spårvagnen till Haga och träffa Oskar, sen kom Eves syster ut med
så då stod vi och snacka med henne med ett tag, sedan kom Gustav med. Vid halv 5 ungefär tog vi
spårvagnen igen till stan och sedan cykla vi hem eftersom cyklaran stod istan, ös regna gjorde de med,
så vart igenomsur, såg ut som jag hade duschat ute haha, sen vid 7 träna jag med och nu ska jag sova
som kommer i varje inlägg.. :) Men som sagt nu är jag trött och ska sova puss och kram.

Lite bilder efter fotograferingen.

Jag och lilla Andreas

Jag, Wille där bak, Anna och Ville

Me and George.

Jag och Emma.

Jag och Rebecca

Jag och min babe.

Eveline och Adam.


Kommentarer
Postat av: Namnlös

Jag ber dig, ta nån bild på Johanna Lindberg i 9c å lägg ut ! fan va glad jag hade bilvit då. HAHAHA<3

2011-09-03 @ 19:29:32
Postat av: Anonym

eveline och adam

2011-09-04 @ 15:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0