Plugg

Hej alla söta människor! Idag har jag spelat match, förlora med 6-3 men vi hade ändå jävligt bra spel idag och de gör ju matchen lite roligare kanske när de går bra fast vi förlora. Fick till en asist iallafall bra mig. I fredags va jag på Kapten röd konsert, så jävla dåligt de inte va då, va en upplevelse faktiskt att få kolla när han sjunger live och stå längst fram kunde inte bli bättre med min snyggingar Eveline och Anna!

Just nu sitter jag i sängen och pluggar so: första världskriget och som alltid måste jag ha nått och äta på när jag pluggar så fick bli chips, helgen är ju inte över än menar jag så gör inget bara äta ihjäl fan. Får se vart denna söndag tar mig sen efter pluggandet, men ni får ha en fortsatt skön söndag, puss påer.

Lite smått från konserten!
image description
image description
image description
image descriptionimage descriptionimage description
image description



image description
Åter till pluggandet dårå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0