And you learn like a shadow flows in the rain Like a foreign flame in the dark Showing you the way!

Hej bloggen, jag är verkligen världelös på att blogga, vet fasan inte varför, men bara är det helt enkelt.

Idag gick jag upp vid 8 för jag va barnvakt så jävla gulligt är det men barn så de är sjukt, tänk och ha en liten på ett och ett halft år en liten skatt så gosigt hihi, men AS jobbigt hon skulle ta ner allt hon såg och måste röra allt så till slut orka jag inte, har inte gott upp så tidigt på hela lovet, men gick sen ner och la mig i sängen och såg på tv sedan somna de kan vart de bästa. Vid halv 7 vare träning iallafall första för i år, de va skönt vare. Imorn ska jag spela norrköpings innebandy cup i stadium arena som förra året, försöker tagga mig själv hehe och de går väl så där men någon match måste vi vinna, skulle inte va så dumt och vinna alla matcher men då äre kämpa som gäller! Nu ligger jag i sängen och ska strax sätta på en film och försöka sova men de kommer inte va lätt eftersom jag somnat run 5-6 alla dar typ, men får försöka, ska upp vid kvart över 7 halv 8 ungefär för de är samling vid halv 9 så de är nog ganska bra om jag försöker sova tidigare en annars. Nae vilken onödig information men nu fick de bli så, sovgott hörrni pöss.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Jag saknar dig Amanda! Buhu :(

Ställ gärna frågor på min blogg så att jag har någonting kul att prata om i mina videobloggar!

2012-01-08 @ 12:44:59
URL: http://niccokick.webblogg.se/
Postat av: amanda eckerbrandh

Saknar dig med Nicole va att par år sen man sågs! :(

Ja de kan jag väl göra, måste bara komma på nått roligt att fråga höhö!

2012-01-08 @ 20:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0