23:55

nu är jag hemma, kom hem runt kvart över 11 har vart med eve och bellen,
först då så kom bellen till mig vid halv 8 kan jag tro, och sen kom eve vid kvart i 8, 8 och då så satt vi i mitt rum
och sncka lite och lyssna på musik, sen så drog vi ut och gick till konst och rulla haha jätte kul, värkligen haha,
sen så tog vi 119 bussen och åkte ner till stan och då så gick vi mot mc, men vi gick för bi men då ser vi harris som vinkar att vi ska komma så då gick vi in till mc och då satt han, alen och phille där så då hälsa vi på dom, sen så gcik vi mot spårvangnen och åkte till haga och åt haha vet inte vf vi åkte dit för atat äta när vi va på mc i stan men aa haha ialf vi åkte dit och åt sen så gick vi till någon klubb där bellens pappa var och sen vid 11 unefär shussa dom hem mig och eve, och nu sitter jag vid datan och gör inget speciallt ska snart tvätta av mig sminket och så sen får jag se vad jag gör.

puss på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0