Tisdag...

Skola!
Vakna av min mobil som ringde kl: 6 men gick inte
upp då kan jag tala om, gick upp runt tio i sju,
gick upp och va egenvärld va as trött-.-
men ialf fixa mig sen kom eve till mig runt 5 över 8
och vi gick till skolan, hehe vi kom lite försent men aa inte
så ovanligt xd sen sluta vi halv 4 vilken lång dag har vart
trött hela dan-.-

efter skolan följde anni med hem och vi typ satt och prata lite med min mamma:)
sen såg vi på vbå och åt pannkakor gottgott:D
sen sjöng vi singstar ett lite tag och sen gick ner och typ fixa oss lite och sen
drog vi till gårn runt kvart över 6 tror jag.
sen vid kavrt över 9 drog anni och jag hem till mig och hämta hennes saker och
så hämta hennes mamma henne, och nu sitter jag vid datan och ska snart tvätta bort sminket och sova!

godnatt alla sötisar!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0