Färgat håret

Hejhej, jag har precis färgat håret mörkt igen, slinga ju håret i januari nån gång så jag hade lite alla möljliga hår färger i håret, tyckte de va fint och så men nu skände jag att jag ville ha en förändring i de hela även fast de är fint at kanske va ljus nu till sommaren men nu vill jag va mörka amanda igen :) Hoppas det blir ett bra resultat iallafal. Ska snart duscha och så och göra i ordning mig, för senare ska jag och eve till haga till hennes syster och ha lite tjekväll kan man kankse säga, sover där inatt med :) trevligt trevligt men kanske blir nått inlägg där eller någe annars blir det imorn, ha en bra valborg allihoppa puss :*


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad ska ni hitta på denna valborg då? :)

2011-04-30 @ 16:13:33
URL: http://jenylicious.blogg.se/
Postat av: felicia

Fin blogg :)

2011-04-30 @ 16:47:17
URL: http://ciaanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0