sorry för dålig uppdatring

hejhej, vart dålig på att blogga har jag märkt jätte mycke, men har fasen inte orkat eller komit ihåg att gör de :p
men ialf jag fyllde ju år i fredas fick en massa saker glada amanda, sen kom släkten i dag med vid 2 fick presenter av dom med och dom är fortfarande kvar, men jag och eve är inte trevliga så vi är i mitt rum i stället och diggar musik :)
Vid kvart över 8 så ska vi se på bio, vi ska se hur många lingon finns de i världen, kommer garva läppen av mig, eller de kan jag i hurför sig inte säga förns jag sätt den haha xd
men nu har jag inget mer att skriva tack för alla gratulationer på facebook och sms förästen, jätte gulligt av er! :)
Skriver mer i kväll kanske eller imorgon puss och kram :*



love!

                  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0