förlåt...

hej och sorry för jag inte har bloggat men har typ glömt bloggen haha ;o inte bra, men iallafall idag så börja första lektionen med simmning ibadhuset gick jätte bra :) och för en del inte :p haha men aa sen vare nån konsert i de Geer den va så där bra nått med rock vare haha, men aa sluta vid tjugo i 3 som vanligt på torsdagar, och om ungefär en timme ska jag träna de blir nice, har tränings värk från i tisdas träningen plus att vi simma idag och de tar med på krafterna och snart träna men jag mår bra ändå :) men ska försöka va mera duktigare med bloggen och uppdatera mera och så, så ja ni hehe har inget mer att skriva slut med ord helt änkelt, så här blire pungt.
pusssss!


                 eve och jag för ett tag sen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0