Hos eveline babe nu!

Ja ni vad ska man säga, godnatt eller godmorgon på morgon kvisten vi 3 eller inget hehe.
Just nu är jag hos eve vi gick till nikke vid kvart i 7 och där va tooby med vi började fixa till mat eller
rättare sagt jag och eveline, oh så sen åt vi, de blev kyckling
och pomme. Jag och eve gick hem vid kvart över 2 och va hemma nån kvart tjugo minuter för sedan gick vi till
vändzon och mötte adam och ludvig för att hämta eves väska dom lånat och sedan prata vi lite med dom oh dää.

Nu har vi precis tvättat av oss och så nu blir de väl film eller nått för vi är inte tröttaän så
de får väl la bli en film som gör oss trötta eller nått :)
Men nu ska vi borsta tänderna puss och godnatt så hörs vi om några timmar igen.


En söt bild på min snutta :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0