dagen!<3

Först vakna jag vid halv 12 gick upp och satt på datan
sen åt jag frukost och gjorde i ordning mig, sem kom bellen och nina till mig
sen så träffa vi anni,alice och frida och anna:)
och då gick vi ut och gick lite och så drog frida hem och åt,
sen gick vi in till mig och då ringde phille och fråga om han och alen kunnde komma och det fick dom så då gick jag och anni och mötte dom sen kom vi till mig, sen så drog alen och phille ett tag och vi andra gick ut och träffa sophia och frida i typ 20 min:)
sen så drog anni och alice och anna, och vi andra följde sophia til någon fest hon va på,
och sen földe vi frida till hennes port, sen så gick jag. bellen och nina till mig och så träffa vi alen och phille med
så dom földe med in och vi hade kul, haha reta bellens stjärt,
nae gumman förlåt xd hahah och så typ hade vi lit mysigt:D
sen drog bellen och nina och phille och alen va kvar, sen drog dom vid kvart, 20 över 12
sen nu sitter jag vid datan och ska snart se på film eller nått..
puss och godnatt på dagen och sötnosarna man träffa i dag!
älskar er mest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0