1 månad med älskling! ♥

Som det står på rubrik så har jag och fredde vart tillsammans nu i 1 månad kanske inte så mycket igentligen men de är nått iallfall och fler ska de bli älskar honom så otroligt mycket så de finns inte!

Men iallfall kom ut ur duschen för en kvart sen ungefär ska strax ta ut turbanen och borsta och fixa håret sen göra i ordning mig lite, sen får jag se vad som händer med dagen :) imorn så ska jag på kalas min kusin blir 7 hela år helt otroligt så fort han växer coh blir stor haha :o men grattis till min sötfis iallafall, ,men bloggar mera i morn!

Love amanda :*


något han verkligen älskar är att bli fottad, fast nae haha :p

                             puss på dig stora killen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0