skype


Gott skit fast den va inte så god.

Hej bloggen, sov hos eve inatt vi somna av filmen oh de va ju bra att vi gjorde de för vi var
 inte alls trötta innan vi satte på filmen så de va ju bra. Vi vakna runt halv 1 1 satte på filmen vi såg för vi somna ju ifrån den fast jag vakna av den så stängde av den oh de. Efter filmen åt vi frukost och satte på oss kläder och tvätta av oss och borsta tänderna och så sen cykla vi till hemköp och köpte Ben & Jerrys glass en
varsin och åt till en film till, sen gick jag hem och åt oh dää sedan
träffa jag henne igen så gick vi ut och nyss kom jag hem och strax ska jag skypa med eve
men hon ör lite seg av sig så ja hehe, men skriver kanske nått mer sedan eller i morn puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0