Dålig uppdatering? ohjaaa

image description
Har inte bloggat nu på ett tag, kan vart att jag ej har något att skriva eller inte ens kul att veta om, ibland kan man ha en massa att skriva om och ibland inte, men får se till att uppdatera varje dag ändå, fast de inte händer ett jävla skit igentligen när de är skola och så.

Då va man tillbaka från 3 veckors borta från skolan igen då, praon gick snabbt men ändå trögt, och lovet gick som ett smack, nu äre de räknat med att de är 3 veckors arbets dagar, sen profil vecka och efter de en arbets vecka, sen julov hur skönt ska inte de bli då.

Sluta halv 2 idag kom hem och la mig i soffan och kolla på tv sedan sov till 4 ingefär, vid halv 7 träna jag, och efter träningen hämta, pappa, jag och Alice upp Tim och sedan åkte till åby och kolla när Eveline skörde östgöta match, dom förlora men så är det ibland. Nu ska jag försöka sova för de hade jag ett problem med i går natt, puss och godnatt godingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0