Framåt För Evigt Som Levande Bevis

Hej påer på nattkvissten, kom hem för en timma sen
har vart på bio med min älskling Eveline jätte mys och kul.
Igår lördag då så vakna vi upp hos Eve vid halv 11, vi satte på en film och prata en
massa, sen gick vi upp och gjorde i ordning oss lite och åt fruksot sen tog 119 bussen till
Borgsmo och kolla när juniorerna spela match mot Finspång blev 9-4 till juniorerna härligt grabbar.
Sen tog vi bussen hem igen och chilla lite sen åt, vid 8 tog vi bussen ner till stan och se på bio, filmen hette jag saknar dig, den va bra och sorglig men ändå lite rolig hehe, sen vid halv 12 gick vi hem och nu ligger jag
i min säng och ska se en film om jag orkar, så godnatt mäer!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0