Tisdag...

stan med bästa anna, bellen och elin idah rå!
----------------------------------------------------


vakna runt 11 såg på tv och sen gick upp åt frukost
sen gick ner satte på datan och sen gick oh duscha
och fixade mig, sen runt halv 3 hämtade anna och hennes pappa mig
och shussa oss till annas mamma för hon skulle byta strumpor xd
sen shussa han ner oss till stan, och där gick vi ett tag, sen kom elin och sen mötte vi
bellen vid södertull, sen gick vi på stan till typ 5 eller nått, sen drog bellen hem och jag,
anna och elin tog bussen till anna för hon skulle äta, sen tog vi en massa kort med annans webb haha
lite driv bilder, sen drog vi till gårn och va där tills det stängdes, sen drog jag hem och nu sitter jag vid datan
och gör inget skit!

pöss på dagen!
älskar er anna, bellen och elin!<3





Kommentarer
Postat av: elin dejong

ja älskar dig också pullaan ;d <3

2009-12-29 @ 23:00:16
URL: http://www.elindejong.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0