2 april

hej igen kom hem för typ en timme sen har vart med eve och bellen i dag då:)
ska skriva lite om dagen hur dne har vart.
börja med att jag följde med eve ner till stan och köpte hår färg till henne, kvinnan ska bli brunett :o
kom ner typ 7 min innan de stängdes haha han precis ner och sne fick vi shuss av min moster och mamma hem, de va ju bra, sen när vi kom hem så gick vi till eve och så skulle hon äta och efter färga håret,
sen vid halv 7 så skulle jag hem och äta och då smsa bellen mig och sa att hon va på väg till ektorp på rå och då så kom hon till eve och så följde hon med hem till mig medans eve hade färg i håret och så, sen när jag had ätit så platta jag håret lite de va ju lite lockit men så kan de ju va i bland, efter gick bellen och jag ut och gjorde inte så mkt vi satt på konst och snacka en massa sommar minnen man har där i från, VILL HA SOMMAR NU!
sen så gick vi mot mig och hämta lite pengar och då så fick jag ett sms av eve att hon va klar så hon kom till mig, hennes hår blev as fint blev lite röd/brunt jätte fint på dig älskling, men ialf se gick vi till bussen och då så kommer det en buss och den bussen åkte man med bråvalla till och dit ska vi ju inte precis de va basketsöare i som åkte i bussen, och bussen stanna ju och då så går eve och bellen in och frågar om den går till stan, vet inte om den gjorde de men eve och bellen säger de tror jag haha jag vet aldrig något längre jag bara tror jag haha xd
men sen kom 119 och då åkte vi ner till stan och så gick vi till mc och så köpt dom en läsk och så satt vi där sen vare en massa folk där, sen vid typ 10 över 10 så åkte vi hem för johan och gluvie kom och då skulle dom dra  mot klocket och då följde bellen med så hon inte behövde åka hem sen själv, och då åkte ju jag och eve med hem, men sen så vare ju så att vi inte ville hem faaaan va arg vi blev haha johan och gluvie skulle aldrig ha kommit tycker vi för då kunnde vi ju vart kvar längre men nae -.- så vi åkte hem med 117 och gick hem till mig och satt och garva åt min syster som är lite trög av sig haha hennes garv asså hahah, sen vid halv 12 gick eve hem och nu sitter jag vid datan, ska snart tvätta va mig sminket och så.
ha det bra sötisar. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0