dagen med becca! :)

hejsanhejsan!
idag så vakna jag vid halv 12 så där, gick upp och satte på datan, sen så gick jag upp och gjorde frukost
sen gick jag ner och tvätta mig lite och borsta tänderna och sen började göra i ordning mig, sen vid 4 tror jag gick jag hem till becca och då fixade hon sig lite smått, sen så tog vi bussen ner till stan, la undan en tröja på monki tills i morn och sen kolla vi lite i alla möjliga affärer så mkt snygga kläder finns det ju :D
sen vid kvart över 7 ungefär så kom beccas bror och hämta oss, sen så vid kvart över 8 så gick vi till gårn och va där till halv 10, sen gick vi hem men vi stog och prata i typ en halvtimme vid pakeringen haha, men sen så gick jag hem och nu sitter jag här och äter chipas aa gott (a)
de va dagen då rå, skriver mera i morgon då vi hörs! :)

Mkt skratt hare blivit i dag, love you becca! <3

Kommentarer
Postat av: beccaaasp.

puss gumman , en väldigt lyckad dag med dig . älskar dig =)

2010-04-06 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0