en dag kvar :D

chacha alla:D
nu strax ska jag är frukost som jag inte har gjort en, sen blire att färga håret och packa och massa sånt, och sen senare får vi se om jag ska till gårn elr inte , annars så blire någ de sista inlägget elr kanske de sista i morgon innan jag åker till örebro, får se om jag hinner det, är ialf borta från freda till sönda och jag finns på mobilen som alltid
ha det jätte bra puss! (K)

tänk tjejer vi har väntat ett helt jävla år på den hära cupen, och äntligen händer det fyfan va kul och bäst det kommer bli rå.
   älskar er brudar! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa et kommer bli bästa asså ! , det kommer äga ;D haha men imrn åker vi entligen ! älskar dig syrrän ! ;)<3<3<3<3<3<3

2010-04-08 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0