Fyller år idag! :D

hej bloggen i dag fyller jag år! :D
har fått en massa precenter :)
och en massa som har sakt grattis till mig, jätte gulligt :D
men lite om dagen kommer nu då,
i dag så va jag med anna, vi gick hem till mig först och sen gick vi till henne och hämta pengar och sen tog bussen ner till stan, anna köpte tunna strumpbyxor och sen åt vi kyckling kebbab så jävla gott vare ju :D
sen gick vi och kolla lite, sen så åkte vi hem till anna och lämna hennen påse, sen gick vi ut,
vi gick till videostaden och köpte glass jätte gott vare :)
sen gick vi hem till mig och så sen gjorde vi våran so läxa vi fick som hemstudier i dag till i morgon, sen kom bellen till mig och sen kom eve och sen gick vi till gårn och va där för att anna och eve skulle på disco mötet, och medans dom va där så gick jag och bellen och kolla på roberts och doms träning haha jätte kul, robert tyckte nog allt de va lite pinsamt när vi kom och kolla och när hans pappa va där med xd haha, sen vid 5 i halv 10 så gick vi till ektorpscentrum för bellen skulle hem, och sen gick jag hem och nu sitter jag vid datan och så ska väl snart tvätta av mig sminket och sånt sen vet jag ej vad jag ska göra, sova elr se film kanske :)
men i morgon ska jag ialf träffa bellen och nina och doms ska komma till mig runt 5 i morgon och så ska vi fixa oss tsm och sen gå till ektorpsdiscot, KOM DIT FÖR FAN!!!
men de va väl min dag dårå, ha det så jätte bra så ses vi någ i morgon! :D
pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0