hej igen! :D

har vart i hageby på Grand opening i dag med anna, vi skulle ha dragit först till stan men de blev hageby i stället, de va sjukt så mkt follk de va där :o
alla va nästan där känndes de som, massa man hälsa och kände :)
trevligt trvligt, anna och jag hitta en sån där Megan baseball jacket på gina skit snygga är dom,
jag köpte en svart med grå ärmar och anna en röd med vita ärmar :)
jaa sen så gick vi runt där och upllevde östergötlands största varuhus :D
sen vid 7 ungefär tog vi bussen till södertull och se gick vi till en kiosk för anna skulle handla godis (a)
sen så tog vi bussen hem till anna och då så gjorde vi läsk och sen åt godis och såg film oh sen träna spanksa gloser som vi har till imorn, senare vid halv 10 hämta pappa mig och då åkte jag hem, sen duscha och så, ska alldeles strax träna lite mera spanska och sedan sova :)
uppdaterar mera i morn.
nattinatti alla sötnosar! <3

Kommentarer
Postat av: Oveheidi

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-03-25 @ 08:20:08
URL: http://oveheidi.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0