Första skoldagen efter sommarlovet!

Namen hejsan sväjsan, i dag vakna jag och anna runt 8 gick upp och fixades oss sen vid kvart i 10 kom eve sen gick vi mot skoooooooolan... bajs att skolan ska börja igen gaska tråkit fast ändå roligt att träffa alla i klassen igen :D Vi fick en massa pappren, scheman, och massa annat skit mega mycket information också. Vi sluta efter lunch och då så gick eve och jag till halvars och åt glass vare gott eller vare gott amanda? jätte gott :D sen gick vi och då träffar man på adnan, alen och robert och då va vi med dom ett tag sen kom ibbbe med, jaa ni skratta en massa haha mobilen xd men aa sen gick vi hem och såg på tv, sen gick eve för hon skulle träffa tim ett tag, blir väl att träffa dom sen för hon gick ju bara i från mig :( nää skojja hon fråga :) men aa har inte mycket mera att skriva så puss påer! :*

HAHAHAHA
NI KAN FÅ MINA GLAJJOR OM JAG FÅ MIN TELEFON !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0