godmorgon och godmiddag kanske man ska säga haha ;p

Idag väckte pappa mig vid halv 11 satte på tven och såg på våra bästa år. Sen somna jag om till halv 1 då jag gick upp och åt frukost efter det så satte jag mig vid datan och kolla olika bloggar och så. :) Nu mera ska jag börja platta håret lite och så och klä på mig, sen får jag se vad som händer med livet, får se vem jag träffar och så, ha det bra så länge, föresten det är sol och fint väder ute yeeees :D

Får bli en bild på mig, eve, mirza och loiy från sommaren 09
 saknar det enormt mycket :( ♥

Och en bild på loiy och mirza från nyår, bästa killarna !


Kommentarer
Postat av: eveline rejsmar

Fyfan, allt var underbart där.

Saknar det sjukt mycket! <3

2010-08-05 @ 14:36:17
URL: http://evelinerejsmar.blogg.se/
Postat av: mirza tahirovic

miss it ;/ <3

2010-08-05 @ 14:38:01
Postat av: loiy hasan

saknar er och de med :( <3

2010-08-05 @ 14:42:57
Postat av: loiy hasan

bästa mirza bror §

2010-08-05 @ 15:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0