sötnosar, hej påer :)

Har inte skrivit på 2 dar inte bra, men nu skriver jag :)
Hej igen, i dag vakna jag runt lite över 12 gick upp och
åt frukost och såg på våra bästa år, sen gick jag ner och
duschade och gjorde i ordning mig. Efter det så börja jag
fixa och trixa lite med header, så svårt och
veta hur man vill hare, men ingen blev bra -.- jävla skit....                            
Sen gick jag upp och åt med min underbara familj :)                                                                                                                       
Sedan gick jag till eve efter maten, gick hem runt 12 och nu
sitter jag här och ska försöka med ännu en ny header, får
se hur den blir och så, blir säkert skit av den med -.- men aja          
pusspåer ! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0