tjena mitten bena :D

ska berätta om går dagen.
gick i skolan till 3 ungefär, eve följde med mig hem så åt vi lite och sen satt och kolla på tv, sen skulle hon köpa innebandy skor som jag med borde göra snart ;o men iaf sen satte jag mig vid datan och sen åt jag mat.
Vid 9? kom adnan, robert, alen och charbel till mig vi gjorde inte så mycket haha eller alen hållde på att driva med
en på min msn och bajs och sen skratta vi en aning, härliga killar är de :D sen kom eve senare och då så skulle dom dra robert fick skjus hem på moppe av cahrbel och adnan och alen gick så vi gick lite med en bit. Sen knalla jag och eve vidare hem till henne, jag lovar blev trött direkt :o vid 12 gick jag hem och sen satte mig vid datan ett tag sen la jag mig, de va fredagen de :)

i dag då rå äre lördag och i dag ska vi i mitt område på kräfftskiva men eve och jag ska bara äta sen vill vi inte mera så vi går hehe :p men aa de blir att träffa eve, messa om ni vill träffa oss :)

pözzzzzzz! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0