14 december

En vecka kvar tills vi slutar i allafall min skola, sen är det jul lov yeah :D


Men hejhej snyggisar, idag har jag vart i skolan som alla andra kan jag tro som gott till skolan, sluta efter att vi hade vart på stadsbiblioteket, och då gick jag, anna och eve på stan och kolla kläder, smycken och skor och allt sånt där och sen åt vi bästa mc musigt :*, sen vid hmmm, halv 5 tror jag tog vi bussen hem och när jag kom hem satt jag på datan och satte på musik och plocka i ordning lite i rummet, sen bytte jag om till träningen och sen åkte och träna (y)
nu sitter jag vid datan med en turban på huvet alltså har jag duschat :) så vet faktiskt inte mer vad jag ska skriva men ni får ha en skön natt och sova gott, puss och kram påer :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0