en kortis dag :)

hejhej flickor, pojkar, tjejer, killar, kvinnor, män, gummor och gubbar hela rubbet hehe :p
de va inte ens kul haha -.- nää men hej :)
idag så skulle vi ha no hela dan som vanligt men så vare så här att de va massor av lärare som va sjuka speciellt våra no lärare, de gjorde oss inte mycket vi tyckte de va skita skönt rena flyten att just dom vi har i no va sjuka (y) så vi hade styris som fick hoppa in ett tag haha vi fick ta rast när vi ville och ha högsta musik så som vi aldrig skulle få om vi hade dom andra -.- men jaa de va ju skönt att de va just den hära dan eftersom de är no hela dan från tjugo över 8 till halv 3 :) men vi fick sluta efter idrotten iallafall vid typ tjugo i 12 och då gick jag och eve hem till mig och gjorde vi varm oboy och satt och kolla på tv, sen snacka vi lite och skratta haha lite kul :p
sen fick vi för oss att baka, vi baka kladdkaka med daim i mums den såg skita god ut och smaka också, men i slutet blev de nog för mycket för oss båda, men de är så jävla rätt att äta ändå hihi (y)
sen gick vi ner och satte på en film och somna och eve fick hem för en stund sen och jag sitter nu här vid datan och gör inget är lite små trött, men jaa nu vet jag inte mer vad jag ska skriva så de blir nog inget mer inlägg idag, så puss påer :*





resultatet, vi hade kokos på fråga mig inte varför haha, men den va god ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0