söööndag

hejhej jag är sämst på att blogga sorry...
men idag är de söndag iallfalll och skulle spelat borta match i dag igentligen i Lindköping men de blev ingen match för de snöa så mycket och skit så de blev icke någe match, så de blev i stället att sätta på sig myskläder och ladda hem en film och kolla på sen godis bästa :D hehe rätt nice :)
men nu vet jag inte vad jag ska skriva mera men att de är julavslutning om 2 dagar, och då blire planering från och med nu hur jag ska se ut och göra med håret antingen platta eller locka de sen göra nått anorlunda med sminket sen kläderna hmmm de blir att förnula hårt på de, så ni får ha de så bra så bloggar jag mera imorn om jag kommer ihåg och orkar, pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0