Torsdag vare dådå

hej påer förlåt för att jag inte har bloggat men har sjukt mycket läxor och skit så de måste göras så därför har jag inte haft tid att blogga och sånt, men iallfall nu skriver jag, har vart i skolan som vanligt sluta vid 3, sista lektionen hade vi hemkunskap och jag lagade mat till eve hehe lite duktig var jag faktiskt hihi, och sen när jag kom hem satte jag mig direkt och börja plugga no/so och som jag har prov på i morn för de andra hade de när jag va sjuk så får göra de i morn, plus att vi har spanska prov med så för mig blire 2 prov kuligt, nää va...
men bättre att fåre överströkat för nästa vecka så ska dom börja sätta bertyg så de är nog bästa att de inte blir någe omprov här va?!?! får hoppas på de bästa och önska mig lycka till :) men har precis duschat och gjort ansiksmask och sånt och nu börjar min mage blir hungrig så ska ta och gå uppåt och äta nått lätt, men bloggar mera i morgon pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0