fredag:D

i dag gick jag upp vod halv 7 gjorde i ordning mig lite sen gick till skolan
med eve:) ochi dag sluta vi vid tjugo i tre och när ajg kom hem så satt jag på datan och
gjorde inte så mkt, sen såg på tv, sen vid lite över 5 så börja jag fixa mig lite smått
sen åt mat och sen så vänta jag på fanny och becca men det tog hundra år för dom
haha beccas mascara blev inte bra eller nått:p
men sen kom dom till slut runt kvart i 9 eller nått så gick vi till ektorsps discot:)
och var där tills det stängdes vid halv 12 och då gick jag och fanny hem och nu sitter
jag framför datan igen, ska snart tvätta av mig sminket och så och se film eller nått:D
godnatt alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0