Träning:D:D

Nu äre ungefär en halvtimme kvar till jag ska till eve och sen åka och träna i navesta,
är riktigt trän sugen känner jag typ spring i bena;o
men så kan det va i bland tror jag haha xd
men tror jag skriver lite mera senare i kväll om dagen:)
puss!
--------------------------------------------------------------------------------
Onsdag!
i dag gick jag upp vid halv 7 typ gick upp och fixa mig som vanligt sen gick till skolan med eve.
sen så sluta vid 2 och då gick jag hem och gjorde ingenting typ
sen så åt jag och sen åkte och träna, sen när jag kom hem satte jag mig vid datan, sen gick upp och åt och
efter duscha jag och efter det så träna jag lite spanska och satt vid datan och snart ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0