älskar dig hjärtat!



anni är den fina så kolla inte på mig!
------------------------------------------
Sovmorgon!
Vakna runt halv 8 gick upp och fixa mig sen gick till skolan vid 10 i 9
sen sluta vi vid halv 2 i dag för anna-karin va sjuk:D
sen så följde anni med hem och så åt vi lite, sen kom alice med och tog vi bussen ner till stan och köpte
hårfärg till anni och sen köpte hon ett par leggjeans och en tröja
och jag köpte hårspray han inte kolla på så mkt för vi hade brottom hem till anni.
Sen när vi kom hem till anni färga jag hennes hår det blev as bra(y
sen fixade hon sig lite och sen tog vi bussen till söderledskyrkan och gick
där i från till skolan för det  va öppethus och vi typ skulle ha lektioner eller
nått som folk fick komma och kolla hur vi har våra lektioner, haha det kom inga
som ville kolla på våra lektioner xd
sen vid typ halv 8 så gick anni och jag hem till mig och typ
lämmna lite saker sen tog vi lite bilder och sen gick vi till gårn
och sen gick jag hem med några vid halv10 och nu sitter jag vid datan ska snart gå in i en dusch:)
pussochkram!♥

Kommentarer
Postat av: eveline

vilka gulliga näsborrar :D <333

2010-01-29 @ 22:14:16
URL: http://eveliineelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

värkliogen gulliga eveline!!!!!!!<3333

2010-01-30 @ 00:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0