Då vare söndag rå -.-

Söndag den tråkigaste dan på hela veckan och onsdagen med men söndagen är fan värst
det finns fan inget man kan göra, inget är knappt öppet bara stan till 4 typ
men man sover ju fan halva dan nästan, och när man vet att det är skola nästa dag är ju fan inte heller kul!
nae vet inte vad jag ska göra i dag.

Men i alf i dag så väckte pappa mig för jag ska spela match vid 9 kul då när man är som tröttast på morgonen-.-
sen gick jag upp och bytte om och sen åt frukost och åkte till borgsmo
vi mötte Rimfossa och förlora med 1-6 SÄMST!
sen så kom vi hem runt kvart i 12 och då satte jag på datan och åt sen lite
sen duschar jag med och alldelles strax ska jag börja fixa mig, sen vet jag inte
vad jag ska göra får väl se!

jätte bra spelat i dag tjejer älskar er!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0