Dagen med eve och lovisa:D

hejhej!
eve och jag vakna av att lovisa ringde oss vid kvart 12 typ
och undra när vi skulle ses vid stadium arena och då så
bestämde vi att vi skulle träffa lovisa där vid 2 men vi eve och jag kom lite
senare typ 20 min efter hoppsan xd
sen träffa vi henne där och då kolla vi på matcher
och kolla runt lite hihi, sen åt vi chockladboll:D
sen kolla vi på matcher igen as kul om man gillar innebandy alltså:D
sen träffa vi massa, och se kom fanny sjöstrand springade
och va as glad eller nått:D
sen åkte lovisa hem vid halv 8 eller nått och eve och jag var kvar
och kolla på när finnarna spela och södersköping de sluta med 9-1 till
finnarana dom var ganska så bar tror dom vinner hela cupen:/
men sen gick vi runt lite och kolla på en till match och då satt vi med saknade
amanda älskling<3
och sen en till matck såg vi tror jag och sen hämta pappa oss vid kvart över 9
och då åkte vi hem och åt jätte hungriga va vi;o
sen kom eve till mig och vi gjorde inte ås mycket skratta och prata och sånt
sen gick hon hem vid halv 12 och nu sitter jag vid datan och ska snart lägga mig.

puss på dagen med bästa eve och lovisa älskar er mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0