Första dan i skolan efter lovet!

Jag vakna av att mitt alarm vid 7
gick upp och fixa mig, sen åt frukost sen kom eve och angelica och
då så gick vi tsm till skolan jätte kul
fan död efter lovet ju.
Sen när vi kom skulle vi byta plattser igen
nu sitter jag brevid bästa anna:D
sen fick vi våra nya scheman för det här året,
fick sluta 3 i dag och första dan också snällt av lärarna xd
sen hade vi lekton, tror vi läste först sen
matte och sen no, och efter matrasten hade vi so.
Sen sluta vi vid 3 och då gick jag och hem och börja städa mitt
rum:D sen åt jag mat och sen blev det första träningen för i dag
det var kul, har saknat innebandyn eftersom vi inte fick va med på
nkpg cupen i stadium arena så man blev ju as sugen på att spela då
när man kolla på andra som spela:/
men nu har vi börjat och vi hade först möte om Örebro cupen i april
sen hade vi en lite anurlunda träning, sen sluta vi vid 8 och då åkte vi hem och jag
satt jag vid datan ett tag, sen snart ska jag duscha och sen äta lite och sen sitta
lite vid datan igen och se lite på tv sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0