fredag...

Dagen med anna, mirza och loysan då!
---------------------------------------------
vakna runt halv 2 gick upp och år frukost och sen fixa mig
och satt vid datan lite, sen fråga mirza mig om jag ville träffa han och anna
och då gjorde jag det och så kom dom till mig och loiy va med också
så då va va inne hos mig ett tag och sen gick vi ut lite jätte kallt blev det så vi gick till
anna och va där ett tag, sen vid 7 ungeär gick vi till pizzerian och åt as gott:D
sen gick vi till mig igen och typ satt vid datan och såg film och gjord lite allt möjligt,
sen gick vi ut igen och smällde lite raketer och sen så gick anna,mirza och loiy hem
och jag gick hem och då så gick jag in i duschen och så, sen nu sitter jag vid datan.

puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0