Nyårsafton i dag rå:D

Idag vakan jag runt halv 11 och såg på tv, sen åt jag frukost
sen duscha jag och fixa mig lite smått sen satte jag mig vid datan
och gjorde inget skit hihi, sen så fixa jag mig lite till sen kom dom vi skulle fira ny år med:D
sen åt vi och sen kom mirza oh loiy och vi satt och prata lite, sen kom eve och bellen till mig
med och sen gick mirza och loiy och jag gick oh mötte isabelle gumman
sen va vi hos mig ett tag sen drog vi ut och lite och sen kom simon och rebecca med jävla raketer
som typ skrämde livet ur oss;o nae rå men haha men lite rädda blev vi xd
sen kom mirza och loiy och anna med och då gick vi ute ett tag fan göör kallt;o
sen gick vi in till mig och värmde oss, sen gick vi ut vid halv 12 typ och smällde raketer och tog
en massa kort:D
och sen frog vi förbi mig och typ skåla för det nya året:D
efter det så kom vi kankse typ vid ektorpskolan och träffa erica och massa
fullon xd men sen drog bellen och isabelle, mirza, loiy och anna hej då pårej!
sen så gick eve och rebecca i för väg hem till mig och jag prata lite med erica och sen drog jag hem
och nu sitter jag och rebecca med två datorer och har inget liv och typ gör inget ting!

puss på bästa nyårsafton med er-
eve,bellen,rebecca,anna, isabelle, mirza och loiy
älskar er mest!

mirza fick inte va med på bilden xd!

Kommentarer
Postat av: anna ljungberg

det va ju mirza som tog bilden ju -.- (L)

2010-04-05 @ 16:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0