eveline rejsmar!

Jag vill bara säga att jag älskar dig jätte jätte mycket älskling, vet inte vad jag skulle göra om du inte fanns alltså ;o ha en annan allrabästavän men inte som dig, du är liksom speciell. Älskling alla våra minnen dom är så jävla bra och klockrenA som det bara går heeeeeelt sjukt :o våran humor också haha den skrattar man åt varje dag haha vad man skrattar även fast det va jag som spela allan idag haha man skrattar åt sig själv :p och bara se dig skratta glädjer mig jag vet att du tycker det är roligt då, du är mitt hjärta du är mitt allt Eveline och jag älskar så innothelvete mycket ska jag tala om för dig hoppas du känner samma. Kommer du ihåg när båda vi va blonda skitar med brunt under hår haha redigt snygg ;) haha vi ville likna varandra som bär så vare bara och köpa lika dana kläder jämt haha men nu är det inte precis så länge haha du ha va blond längre en mig tills jga färga till brunt, men sen fick jag dig och änra dig till brunt yeeees hehe två brunetter i en smäll :D bästa vi men haha det va roligt på den tiden och kommer du ihåg videon på mig hemma hos dig på din framsidan omg den är ju bara för skön de va i slutet av 5 eller 6 tror jag kommer fan inte i håg :O och när vi åkt till Udevalla tillsammans love it <3 Blir i år igen åhhh va kul det ska bli :D om inte små skitarna där hemma i Udevalla slår mig som vanligt eller iallafall en av dom för den andra va ju inte född :p haha och slänga mangneter får vi göra i år igen haha xd men aa har igentligen skit mycket att skriva om dig och oss, men du vet så mycket väl att jag älskar söööönder sig och vill och tänker aldrig förlora en sån underbar person som du mitt hjärta.

JAG ÄLSKAR DIG EVELINE ELVY ELISABETH REJSAMR ALLRABÄSTAVÄN / 
DIN AMANDA LINNEA KATARINA ECKERBRANDH!

MIN UUUUUR GULLIGA EVELINE PÅ BILDEN! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0