i am back :D

Tjena snyggingar nu är jag hemma efter en lång resa till skara tog inte så jätte lågt tid att åka dit tycker jag men hem tog det en jävlans tid och jag hade ont i magen också bra jobbat tror mensen kommer snart -.- men aja sånt får man leva med när man är tjej.

Men iallafall vi åkte runt 8 imorse och kom fram vid 11?
sen stog vi kankse i en halvtimma i kö för att få biljätterna men det känndes som evigheter, men vi kom in vid kvart i 12 kan jag tro och leta vi upp en platts där vi kunde ha våra saker och massa, sen gick jag och alice direkt och bada, jag lovar det va döööö långa köer till allt man bara ville åka alltså de är ju bara för tråkit när det är så mycket folk för man orkar nästan inte stå och vänta för bara ett åk men aja, vi börja med badet till 4 typ sen åt vi lite och sen gick till karusellerna och det va samma där 30 meters kö haha -.- men aa sen drog vi oss mot bilen vid runt halv 7 för det stänger vid 7 så jaa de gjorde vi och sen vidare till McDonalds för att äta och sen raka vägen hem. Och nu är vi hemma kom hem runt 11 och jag sitter vid datan och lite så, men nu har jag inte så mycket mera och skriva om den hära dan, men ha det så jätte bra pusspuss. (K)

Lite bilder, inte alla men några bjuder jag allt på :)

På dit vägen vi satt och fika lite, jag med min macka i handen
och slänger nått med den andra :p

När vi hade fikat åkte vi för bi ett ställe med massa polkagrisar,
inte gränna nu något annat vare men nästan :)



Vågar jag hoppa? ;) Jaa men det är väl klart :)


Ja och min älskade far <3

lillfisan :)<3


På väg till bilen.

Solnedgången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0