Tjabba tjena hallå :D

I dag vakna jag och Anna vid 2 ungefär, sega som snus,  men aa vi låg i sängen i en halvtimme typ och bara prata på, sen gick vi upp och åt frukost, sen kom Elin också, Anna oh jag hade inte ens gjort i ordning oss eller nått ;o och klockan va halv 5 haha men aa så äre i bland men ialf vid kvart över 6 gick vi till Anna för hon skulle byta byxer, sedan kom Annas pappa och skjussa hem mig och Elin tog bussen hem och Anna vidare hem för att äta, sen vid halv 8 kom Anna till mig och vi gjorde inte så mycket mera en att sitta vid datan och sjunger som bara den haha inte så dåligt låtere inte faktiskt :) och chips åt vi med och cola gottgottgott, för en stund sen drog Anna runt 10 över 11 och nu sitter jag här framför datan och gör inte så jätte mycket faktiskit.
Men vi hörs i morn herå! :D

Jag ÄLSKAR min mupp mest, hon är inte bara en mupp,
utan en älskad person som AmandaLinneaKatarinaEckerbrandh älskar! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna Ljungberg

Så himla bra helg med dig älskling!

Jag älskar dig mest Amanda Eckerbrandh

Världens underbaraste person <3<3<3

2010-07-24 @ 23:37:58
URL: http://ljungberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0