förlåt, kan inte säga mera en förlåt för jag inte har uppdaterat på 30 år :o

men aa nu skriver jag ialf, i dag vakna jag runt tio över 1 as seg -.- men aa gick upp och såg på tv, sen så gjorde jag frukost och så, sen tog jag jag ett städ ryck i mitt rum as stökit, har ingen bild på hur de såg ut innan  glömde ta så ni kunde se hur de såg ut unnan men fy, damråtter lite här och där och dammit, nae usch ;o
men nu har jag damsugit och damat hela rummet och bäddat sängen till och med som jag inte gjort på länge sen sommarlovet börja :p men aa är klar nu med städningen, vet ej vad jag ska hitta på i dag få se, men hare bra pusshej,
ps: jag ska försöka skriva offtare jag lovar ! :**

men här kommer bilder från hur mitt
rum blev efter städningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0